Фанчиківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Виноградівської районної ради Закарпатської області
Назва освітньої програми
Освітня програма Фанчиківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Мета освітньої програми
Окреслює єдині підходи до планування й організації освітнього процесу для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державними стандартами
Рівні освіти
Початкова, базова, профільна
Тип документа про рівень освітньої діяльності
Свідоцтво про базову загальну середню освіту, Свідоцтво про повну загальну середню освіту
Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти.
Початкова освіта. Відповідно до Закону України «Про освіту» початкова освіта здобувається, як правило, з шести років. Учні, яким станом на 1 вересня виповнилося шість років, зараховуються до закладу. Діти, яким до 1 вересня не виповнилося шість років, можуть бути зараховані до закладу, якщо їм виповниться шість років до 1 грудня поточного року. Базова освіта. Базова середня освіта здобувається, як правило, після здобуття початкової освіти. Діти, які здобули початкову освіту на 1 вересня поточного навчального року, повинні розпочинати здобуття базової середньої освіти цього ж навчального року. Профільна освіта. Діти, які закінчили здобуття базової середньої освіти та успішно склали державну підсумкову атестацію, з 1 вересня повинні розпочати здобуття повної загальної середньої освіти за обраним профілем. Особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття початкової освіти з іншого віку, а тривалість здобуття ними початкової та базової середньої освіти може бути подовжена з доповненням освітньої програми корекційно-розвитковим складником. Особливості здобуття такими особами повної загальної середньої освіти визначаються спеціальним законом.
Мова навчання
Українська
Засоби реалізації призначення закладу
Основні
Забезпечити засвоєння учнями обов’язкового мінімуму змісту початкової, базової середньої та профільної середньої освіти на рівні вимог державного освітнього стандарту. Гарантувати наступність освітніх програм усіх рівнів. Створити основу для адаптації особистості до життя в суспільстві, для усвідомленого вибору майбутньої професії. Формувати в учнів позитивну мотивацію до навчання.
Забезпечити соціально-педагогічні відносини, що зберігають психічне, соціальне та фізичне здоров’я учнів.